x
ناموجود
ناموجود

Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche

ادو تویلت مردانه تق د هرمس او تقه فرش از برند هرمس

برند: هرمس
برند هرمس
گروه بویایی: چوبی-خوش‌بو
مناسب برای: آقایان
نوع: ادو تویلت
فصل پیشنهادی: بهار تابستان
کشور مبدا برند: فرانسه
سال ساخت: 2014

آکوردهای بویایی

مرکبات
چوبی
ادویه‌ای شاداب
شاداب
آبی
خوش‌بو
ناموجود

نت ابتدایی

رایحه آب پرتقال مرکبات

نت میانی

شمعدانی عطر چایی

نت پایانی

رایحه‌های چوبی چوب درخت سدر نعنا هندی

عطر Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche for Men از برند Hermes در سال 2014 وارد بازار شد.
اصلی ترین رایحه های تشکیل دهنده این عطر به ترتیب مرکبات، رایحه های چوبی، ادویه های شاداب، رایحه های شاداب و رایحه های موجود در آب هستند.
این عطر ابتدا با بوی مرکبات آغاز می شود که حضور رایحه ترش و شیرین و شاداب لیمو در آن به وضوح احساس می شود؛ سپس خنکای رایحه های آبی آن را از مرکباتی بودن تنها بیرون می آورد و پس از مدت زمانی تلخی رایحه چوب ها به آن اضافه می شود که در کنار مختصر تندی نعناهندی، عطر را مردانه تر و جذاب تر می کند که با رایحه مرکبات عطر را تا پایان پیش می برند.
عطر Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche عطری مدرن و بسیار طبیعی و آرام است؛ که در عین حال شاداب و فرح بخش نیز هست و همین باعث ایجاد احساسی خوشایند از آن می شود.
این عطر مرکباتی و شاداب، برای استفاده آقایان طراحی شده؛ پخش بوی متوسط و ماندگاری متوسط (بین 3 تا 6 ساعت) دارد و برای استفاده روزانه در فصل های بهار و تابستان کاملا مناسب است.

مشخصات تولید

نوعادو تویلت
حجم75 میلی‌لیتر 125 میلی‌لیتر
عطارJean-Claude Ellena
کشور مبدا برندفرانسه
کشور سازندهفرانسه
سال ساخت2014

مشخصات رایحه

مناسب برایآقایان
گروه بویاییچوبی-خوش‌بو
میزان ماندگاری۳ الی ۶ ساعت
پخش بومتوسط
مناسب برای موقعیتروزانه
فصل پیشنهادیبهار تابستان
نت ابتداییرایحه آب پرتقال مرکبات
نت میانیشمعدانی عطر چایی
نت پایانیرایحه‌های چوبی چوب درخت سدر نعنا هندی
نمرات کاربران به این محصول
پخش بو:
میزان ماندگاری:
طراحی شیشه و بسته‌بندی:
ارزش خرید:
نظرات
Meysam Amini: 1398/05/11 - 02:45

با رایحه نارنج ، پرتقال و مرکبات وبوی نسبتا تند و خنک این ادکلن شادابی رو به اطرافیانتون هدیه کنید. اگه میخواید توی مهمونیا آدم برجسته ای باشید حتما تق هرمس فرش رو امتحان کنید.

پخش بو:
میزان ماندگاری:
طراحی شیشه و بسته‌بندی:
ارزش خرید: